فیلم

بهترین فیلم ترسناک 2024

همراه با تک شات باشید تا به معرفی بهترین فیلم ترسناک 2024 بپردازیم و فهرستی از برترین فیلم های سینمایی ژانر وحشت را با یکدیگر مرور کنیم.

ژانر ترسناک در بین سایر ژانر‌های سینمایی از آغاز تاکنون از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی بوده است؛ این سوال که ترسناک ترین فیلم های 2024 کدامند؟ یکی از اصلی ترین سوال‌هایی است که ذهن فیلم‌بازان جهانی را در آغاز سال جدید به خود مشغول کرده است. اگر شما هم به دنبال پاسخ به سوال ترسناک‌ترین فیلم 2024 هستید تا انتها مقاله همراه تک‌شات باشید.

معرفی ترسناک ترین فیلم های 2024

با آغاز سال جدید میلادی 2024 اکران و پخش فیلم‌های ترسناک مثل همیشه با استقبال بی‌نظیری از سوی فیلم دوستان همراه بوده است. علاوه بر معرفی چندین اثر جدید و فوق ترسناک، ادامه فرنچایزهای قبلی و موفق سینمایی نیز در این سال عرضه و پخش می‌شوند و طرفداران ژانر ترسناک می‌توانند امیدوار باشند که در ادامه سال میلادی ترسناک‌ترین فیلم‌ها با سناریو‌های مهیج را خواهند دید.

فیلم‌های ترسناک 2024 سناریو‌های با هیجان بالا، ترس و وحشت، اتفاقات ماوراء طبیعی و نقش آفرینی ابرقهرمان‌ها را در خود جای داده‌اند. این فیلم‌های ترسناک جدید، به تماشاگران اجازه می‌دهند که به دنیای تاریک ماورایی و ناشناخته‌ای سفر کنند که شاید تا قبل از این کمتر حتی به آن‌ها فکر کرده‌اند. اگر جز طرفداران فیلم‌های ژانر ترسناک هستید، در ادامه این مقاله با معرفی لیستی از بهترین فیلم‌های ترسناک 2024 همراه باشید.

ترساننده 3 (Terrifier 3)

کارگردان: Damien Leone
بازیگران: Lauren LaVera, David Howard Thornton, Margaret Anne Florence
تاریخ پخش: 25 اکتبر 2024

دانلود فیلم ترسناک terrifier3

اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک باشید حتما یکی از قسمت‌های فرنچایز تریفر را تماشا کرده‌اید. امسال نیز با انتشار Terrifier 3 این مجموعه فیلم ترسناک ادامه پیدا خواهد کرد و هم‌اکنون با توجه به تریلر همچنین حواشی ایجاد شده بازگشت شخصیت آرت د کلون تایید شده است. شخصیت روانی آرت د کلون در این فرنچایز قرار است در شب کریسمس و در حالی که اهالی مایلز کانتی در آرامش در پی برگزاری جشن سال نو میلادی به سر می‌برند به سراغ آن‌ها می‌رود تا ترس و وحشت را به آن ها هدیه دهد و هرج‌ومرجی بی‌سابقه در شهر ایجاد کند. پیش‌بینی می‌شود این فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 در تاریخ اکتبر 2024 انتشار و پخش شود و کاندید یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک در سال 2024 بشود.

بد حرف نزن (Speak No Evil)

کارگردان: James Watkins
بازیگران: James McAvoy, Mackenzie Davis, Scoot McNairy
تاریخ پخش: 9 آگوست 2024

دانلود فیلم ترسناک Speak No Evi

قطعا در لیست یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک 2024 فیلم بد حرف نزن جایگاه ویژه‌ای دارد. این فیلم بازسازی شده آمریکایی از نسخه دانمارکی اصل فیلمی به همین نام، ساخته شده در سال 2022 است. داستان فیلم درباره سفر آخر هفته یک خانواده است که قرار است سفری دلچسب و به یادماندنی باشد اما به کابوسی عجیب برای این خانواده تبیدل می‌شود که هر لحظه آرزوی برگشت به خانه را دارند. این فیلم ترسناک جدید در تاریخ آگوست 2024 منتشر می‌شود و انتظار می‌رود سناریو مهیج و خلاقانه ای نسبت به نسخه دانمارکی داشته باشد .

خیالی (Imaginary)

کارگردان: Jeff Wadlow
بازیگران: DeWanda Wise,Taegen Burns, Pyper Braun
تاریخ پخش: 2 فوریه 2024

دانلود فیلم ترسناک Imaginary

فیلم ترسناک خیالی ساخته Jeff Wadlow جز یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 محسوب می‌شود. این کارگردان در رزومه هنری خود با فیلم‌های ترسناکی از جمله جرات یا حقیقت و جزیره فانتزی شناخته می‌شود که این بار نیز با ساخت فیلم ترسناک خیالی توانست به شهرت جهانی برسد و نام خود را در بین کارگردانان در ژانر ترسناک برجسته کند. جالب است بدانید فیلم خیالی جز چند فیلمی است که کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز با همکاری وادلو ساخته و منتشر می‌کند. داستان جدیدترین فیلم ترسناک 2024 درباره زنی با بازی چشمگیر بتی باکلی است که با برگشتن به خانه‌ای که در دوران کودکی در آن بزرگ شده متوجه می‌شود که دوست خیالی دوران کودکی‌اش اتفاقا خیالی نیست و کاملا واقعی است. این دوست خیالی کودکی اما حالا شدیدا از او ناراضی بوده و به دنبال آسیب رساندن به او و خانواده‌اش است.

شنای شبانه (Night Swim)

کارگردان: Bryce McGuire
بازیگران: Wyatt Russell, Kerry Condon, Amélie Hoeferle
تاریخ پخش: 5 ژانویه 2024

دانلود فیلم ترسناک Night Swim
فیلم ترسناک شنای شبانه در سال 2024 منتشر شده که توانسته در مدت زمان کوتاهی پس از اکران توجه زیادی از تماشاچیان و منتقدان را به خود جلب کند. نقطه قوت این فیلم سناریو آن است. فیلم Night Swim در اصل بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام ساخته شده که در سال 2014 تولید و منتشر شده بود. کارگردانی این فیلم ترسناک ماورایی 2024 را برایس مک‌گوایر بر عهده دارد. همچنین در لیست بازیگران آن نام‌های آشنایی چون وایت راسل، نانسی لنهان و بن سینکلر به چشم می‌خورد. البته جالب است بدانید داستان فیلم شنای شبانه که در لیست پرفروش ترین فیلم ترسناک 2024 نیز جای می‌گیرد و توانسته در iMDb امتیاز بالای 7.3 را از سوی تماشاچیان کسب کند. داستان فیلم شنای شبانه درباره زنی با بازی کری کاندون است که وقتی در شب برای شنا به استخر می‌رود یک روح شیطانی سخت او را می‌ترساند و غافلگیر می‌کند.

فیلم تله موش میکی (Mickey’s Mouse Trap)

کارگردان: Jamie Bailey
بازیگران: Simon Phillips, Nick Biskupek, Sophie McIntosh
تاریخ پخش: 1 ژانویه 2024

دانلود فیلم ترسناک Mickey's Mouse Trap

در راستای افشاگری‌های خاطرات کودکی‌مان با دنیای والت دیزنی، این بار قرار است با قسمت تاریک شخصیت محبوب میکی موس در دنیای کودکان آشنا شویم. فیلم Mickey’s Mouse Trap یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2024 محسوب می‌شود. داستان فیلم از تولد بیست و یک سالگی الکس شروع می‌شود، که درست شب تولدش در یک شیفت دیرهنگام در پارک سرگرمی و آرکید گیر می‌کند. و دوستانش تصمیم می‌گیرند که او را به مناسبت تولدش غافلگیر کنند.

اما یک قاتل نقابدار که لباس میکی موس را پوشیده است، تصمیم می‌گیرد بازی مخصوص به خودش را با آن‌ها شروع کند؛ بازی‌ای که الکس و دوستانش باید از آن زنده بیرون بیایند و برای بقا بجنگند. جالب است بدانید از ابتدای سال 2024 بود که Steamboat Willie (کشتی بخار ویلی) از جمله ماجراهای میکی ماوس، به اکران عمومی رسید و درست در همان روز، اعلام شد که چنین فیلمی قرار است ساخته شود. این فیلم ساخت کشور کانادایک اثر مستقل از سری های پیشین میکی موس محسوب می‌شود که ژانری کمدی و اسلشری دارد.

لبخند 2 (Smile 2)

کارگردان: Parker Finn
بازیگران: Lukas Gage, Dylan Gelula, Kyle Gallner
تاریخ پخش: 18 اکتبر 2024

دانلود فیلم ترسناک Smile 2

گفتنی است که تاکنون داستان اصلی قسمت دوم فیلم ترسناک لبخند مشخص نشده و از بازیگرانی که تا به حال حضورشان تایید شده است می‌توان به نائومی اسکات اشاره کرد. همچنین احتمال حضور مجدد بازیگرانی چون کایل گالنر، جسی تی‌آشر، گیلیان زینسر، و رابین وایگرت نیز وجود دارد. کارگردانی این فیلم که می‌تواند یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۴ باشد، به عهده پارکر فین است. پارامونت نیز برنامه‌ریزی کرده که این فیلم را در نیمه دوم اکتبر ۲۰۲۴ به اکران برساند.

غریبه‌ها (The Strangers)

کارگردان: Renny Harlin
بازیگران: delaine Petsch, Ella Bruccoleri,Gabriel Basso
تاریخ پخش: 17 مه 2024

دانلود فیلم ترسناک The Strangers

فیلم ترسناک غریبه‌ها داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند محل قبلی زندگی‌شان ترک کنند و به جای جدیدی نقل مکان کنند. آن‌ها در طول سفر، تصمیم می‌گیرند در یکی از کابین‌های میانه راه استراحت کنند. اما به صورت غیر منتظره درآنجا با سه فرد غریبه روبرو می‌شوند که صورت‌شان را با ماسک پوشانده‌اند و از آن پس باید برای زنده ماندن و خلاص شدن از دست آن‌ها با کمک گرفتن از تمام توان ذهنی و فیزیکی خود مبارزه کنند. این فیلم اولین بخش از سه‌گانه رنی هارلین است که بر اساس فیلم معروف ترسناک “غریبه‌ها” که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، ساخته و در سال جدید منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی اره (SAW X)

ژانر: رازآلود، معمایی، ترسناک
کارگردان: Kevin Greutert
بازیگران: Tobin Bell, Shawnee Smith, Synnøve Macody Lund
تاریخ پخش: 2024

دانلود فیلم ترسناک Saw x

دهمین قسمت از مجموعه فیلم های اره (SAW) به کارگردانی کوین گروترت (Kevin Greutert) در ابتدا سال 2024 منتشر شد. در جدیدترین سری از فیلم اره جان کرامر به امید درمان بیماری سرطان که چندین سال همراه اوست به مکزیک سفر می‌کند تا یک جراحی پزشکی خطرناک و آزمایشی انجام دهد؛ اما این تنها هدفش برای سفر به مکزیک نیست و او همچنان قصد دارد که دنیا را از آدم‌های ظالم و کلاهبردار به شیوه شکنجه و روش‌های زجرآور خاص خودش پاکسازی کند. اگر به دیدن فیلم های ژانر اسلشر علاقه دارید که سیر داستانی معمایی و رازآلود نیز داشته باشد دیدن فیلم SAW X را از دست ندید.

فیلم ترسناک چی ببینیم؟

در این مقاله به معرفی ترسناک ترین و مورد انتظارترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2024 منتشر شوند پرداختیم. سال 2024 صنعت سینما شاهد معرفی چندین فیلم ترسناک با سناریوهای مهیج و جذاب خواهد بود که با توجه به تیم‌های خلاق، بازیگران برجسته و داستان‌های جدید، تجربه‌های بسیار فراموش نشدنی را برای تماشاچیان خلق خواهند کرد. اگر به دنبال تماشای جدیدترین فیلم‌های روز دنیا در ژانر ترسناک یا هر ژانر دیگری هستید مقالات مرتبط به سینما در پنل تک‌شات را از دست ندهید. به نظر شما کدام فیلم در مجموع این لیست شایسته برگزیدن به عنوان ترسناک ترین فیلم 2024 خواهد بود؛ نظر خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول کابران

ترسناک‌ترین فیلم ترسناک 2024 کدام است؟

با توجه به نظر کاربران و امتیازاتی که تاکنون در سایت iMDb ثبت شده است فیلم سینمایی ترسناک شنای شبانه (Night Swim)
ترسناک ترین فیلم 2024 شناخته شده است.

فیلم ترسناک تریفر 3 کی پخش می‌شود؟

احتمال می‌رود که قسمت سوم فرنچایز تریفر در تاریخ 25 اکتبر 2024 یا 4 آبان ماه امسال پخش شود.

فیلم ترسناک لبخند 2 را از کجا دانلود کنیم؟

به محض اکران و پخش عمومی فیلم سینمایی لبخند دو می‌توانید از طریق یوتوب یا سایت‌های معتبری معتبر نسبت به خرید و تماشای فیلم ترسناک لبخند 2 اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا